Logga in till My PayEx
Logga in till PayEx Online
Logga in till PayEx 360
Logga in till Merchant Admin
Logga in till CAM-portalen
Logga in till Apotekskonto
Som konsument är du van vid hur enkelt och bekvämt det är att handla på webben. Du kan välja mellan olika betalsätt och dina uppgifter sparas automatiskt. När det gäller handel mellan företag har utvecklingen inte gått lika fort och det är sällan fullt lika enkelt.
Även om många företag numera erbjuder betalning via Swish och kort, hanteras betalningen många gånger på traditionellt sätt via fakturor på papper eller som mejlade pdf-filer. Nya företagskunder behöver fylla i formulär, godkännas och läggas upp i systemet. Därefter ska konton skapas och användare och fullmakter läggas till. Ofta krävs det manuell handpåläggning för att säkerställa att fakturor, betalningar, kravhantering och emottagandet av nya kunder sköts korrekt.
Känner du igen utmaningarna?
Head of Sales, PayEx Sverige
Visst vore det trevligt att få betalt utan att behöva hantera fakturor? Om du överlåter hela eller delar av faktureringsprocessen till oss, så får du bättre likviditet och mindre krångel.
Kontakta oss för att få mer information om våra tjänster.
Likviditet är ett begrepp som ofta dyker upp när man talar om företags ekonomi – men vad betyder det...
Att vänta hela 55 dagar för att få betalt för en faktura kan vara utmanande. Med PayEx fakturaköp ka...
Upptäck hur factoring kan snabba upp dina fordringar, förbättra likviditeten och stabilisera ditt fö...
Kontakta säljavdelningen
Vanliga frågor
Här hittar du som privatkund svar på de vanligaste frågorna och kontaktuppgifter till oss.