Logga in till My PayEx
Logga in till PayEx Online
Logga in till PayEx 360
Logga in till Merchant Admin
Logga in till CAM-portalen
Logga in till Apotekskonto
Med lyhörd support, direkt dialog med kunden och korsfunktionella team är Customer Operations på PayEx ofta nyckeln till att lyckas med en bra slutprodukt: ”Det har varit avgörande och känts väldigt tryggt att vi haft Tilde på PayEx som vår kontaktperson och guide genom projektet”.
Våra medarbetare i Customer Operations är en stor stolthet för oss. Med sin breda kunskap ger de dig och många andra mervärde genom att hantera ditt företags pengar, kunddata, fakturering, med mera. Det är också de som svarar när dina kunder har något på hjärtat och behöver hjälp i sin vardag.
En av dessa duktiga medarbetare är Tilde Melander som är Senior Customer Adviser i Customer Operations.
”Det roligaste med mitt jobb är att få vara så stor del av ett annat bolags affär! Att tillsammans med våra kunder få skapa den bästa upplevelsen för slutkunden. Det är ett stort ansvar, men också spännande.”
Medarbetarna i Customer Operations har ofta även fingret på pulsen både vad gäller PayEx verksamhet och våra kunders vardag. De kan med lyhördhet för slutkundens behov hitta förbättringar av tjänsten vi erbjuder dig, eller till och med hjälpa dig finslipa de produkter eller tjänster som du erbjuder dina kunder.
Tilde berättar vidare:
”Genom att lyssna på slutkunderna när vi har dialog med dem kan vi upptäcka vad som är återkommande eller avvikande, och kan på så sätt agera fort tillsammans med våra kunder.”
Givetvis är det avgörande att sådan information faktiskt tas vidare och nyttjas. Därför jobbar vi ständigt i korsfunktionella team där alla våra funktioner deltar, så som Customer Operations, Produkt, IT och Sales, för att tillsammans kunna erbjuda dig det bästa vi har. Och kanske viktigast av allt: för att vara närvarande i dina kunders upplevelse.
Både Tilde och resten av teamet på Customer Operations strävar alltid efter att ta ansvar från ax till limpa. Inte bara för att PayEx del av verksamheten ska gå bra utan även kundens. Ett tillvägagångsätt som uppmärksammats av kunder.
”Vi har precis arbetat i ett mindre projekt tillsammans med PayEx och det har varit avgörande och känts väldigt tryggt att vi haft Tilde på PayEx som vår kontaktperson och guide genom projektet”, berättar Lina Olsson, ansvarig för Finance och HR på Storegate AB.
”Hon har haft kontroll över de moment som ska genomföras. I och med att hon jobbat med oss länge har hon koll på våra processer och slutkunder och kunde därför ha vårt och våra kunders intressen med sig genom hela arbetet.”
Du är alltid välkommen att höra av dig till oss via vår kontaktsida eller ringa på 08 - 20 24 00.
Med Fakturabelåning eller Fakturaköp minskar du risken och får bättre förutsättningar att växa.
Visst vore det trevligt att få betalt utan att behöva hantera fakturor? Om du överlåter hela eller delar av faktureringsprocessen till oss, så får du bättre likviditet och mindre krångel.
Kontakta oss för att få mer information om våra tjänster.
Likviditet är ett begrepp som ofta dyker upp när man talar om företags ekonomi – men vad betyder det...
När du siktar på att växa i de nordiska länderna kan en partner med lokal kunskap och bred expertis ...
Visste du att den traditionella 30-dagarsfakturan i verkligheten inte är så snabb som den verkar? St...
Kontakta säljavdelningen
Vanliga frågor
Här hittar du som privatkund svar på de vanligaste frågorna och kontaktuppgifter till oss.