PayEx logo

Välkommen till Kundservice

Välj din kategori nedan

Frågor & Svar om Delbetalning

Här hittar du svar på våra vanligaste frågor. För att öppna svaret klickar du på plustecknet. Välkommen att kontakta oss om du inte hittar det du letar efter.

 

Kan jag delbetala via autogiro?

Nej, den möjligheten finns inte som ett betalningsalternativ när det gäller vår delbetalningstjänst.

Måste jag delbetala? Jag vill hellre betala av hela skulden.

Nej det behöver du inte. På avin framgår vilket som är det lägsta beloppet att betala, men du kan själv välja att betala mer. Hur stor din totala skuld är framgår på avin. 

Var kan jag hitta köp- och betalvillkor för tjänsten?

Här finner du villkoren.

Jag har en fråga som gäller produkten eller leveransen. Vem kan hjälpa mig?

Vänligen kontakta den handelsplats/leverantör där du gjorde köpet.

Jag har flyttat och vill uppdatera min adress. Vem kan hjälpa mig med det?

Du är välkommen att kontakta oss så hjälper vi dig.

Gäller din faktura ett PayEx lån?

Här finner du information som rör PayEx Låna.

Jag har frågor om min WyWallet faktura. Var vänder jag mig?

Vänligen ring 0771 - 175 175 eller skicka en e-post till credit.wywallet.com.

Jag har fått en faktura från WyWallet på gamla köp som har gjorts. Vad beror det på?

Tidigare aviserade vi inte ut skulder under 19,00 kr. Numera är det lägsta beloppet ändrat till 10,00 kr. Det innebär att belopp mellan 10,00 kr och 19,00 kr kommer faktureras när dom legat kvar i våra system en längre tid.

 

My PayEx

Här får du en snabb överblick över dina fakturor, betalningar och skulder.

Logga in

Chatt

Hittar du inte vad du söker? Chatta med oss så hjälper vi dig att hitta rätt. Chatten öppnas i ett nytt fönster.

E-post

Du kan alltid kontakta oss via e-post. Vi arbetar för att svara inom 24 timmar på vardagar.

Telefon

För bästa service ber vi dig titta på fakturan där korrekta kontaktuppgifter finns angivna. Har du inte tillgång till denna är du välkommen att ringa oss på vardagar kl. 09-17.

0498-20 29 90