PayEx logo

Välkommen till Kundservice

Välj din kategori nedan

Frågor & Svar om Butikskonto

Här hittar du svar på våra vanligaste frågor. För att öppna svaret klickar du på plustecknet. Välkommen att kontakta oss om du inte hittar det du letar efter.

Vad är ett Butikskonto?

PayEx Butikskonto är ett enkelt sätt för att dela upp kostnaden av stora som små inköp gjorda i fysisk handel t.ex. varor, reparationer eller tandläkarbesök. 

Hur betalar jag mina inköp?

Du betalar dina inköp via faktura som skickas månadsvis.

Kan jag betala mer än det lägsta beloppet?

Ja, det går bra att betala in mer. Du använder samma OCR-nummer som står på din avisering men ändrar bara beloppet.

Jag har en fråga om produkten, vart vänder jag mig?

Vänligen kontakta handelsplatsen där du gjorde köpet.

Vart hittar jag information om min totala skuld?

Information om din totala skuld hittar du på MyPayex.

Vart hittar jag mina inbetalningsuppgifter?

Förutom på avin kan du även hitta dina inbetalningsuppgifter på MyPayex.

Kan jag ha autogiro eller e-faktura på mina avier?

Nej, autogiro eller e-faktura finns inte som betalningsalternativ i dagsläget.

My PayEx

Här får du en snabb överblick över dina fakturor, betalningar och skulder.

Logga in

E-post

Du kan alltid kontakta oss via e-post. Vi arbetar för att svara inom 24 timmar på vardagar.

delbetala@payex.com

Telefon

För bästa service ber vi dig titta på fakturan där korrekta kontaktuppgifter finns angivna. Har du inte tillgång till denna är du välkommen att ringa oss på vardagar kl. 09-17.

0498 20 29 90